Home>Evenementen > Schaap & Van Dijk klantendag

Schaap & Van Dijk klantendag

Maandag 31 oktober 2016 is het weer zover. Schaap & Van Dijk belastingadviseurs en accountants organiseert een klantendag in Grandcafé en Partycentrum Twizst. Voor deze dag hebben wij een boeiende spreker gevonden die ons, in een prettig confronterende stijl met humor en energie, zal meenemen in het verhaal van de “Klantenfluisteraar!”

Wat gaan wij doen?
Hoe beslist een klant nou echt? Aan de ene kant zijn zij uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn soms onredelijk en wispelturig. Misschien komt dat wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt - en dan ze zelf denken.

Tijd voor een goed gesprek met de Klantenfluisteraar Jan van Setten!

Het Programma
16:00 - 16:30 Ontvangst met koffie, thee en lekkers
16:30 - 16:35 Welkom + Agenda
16:35 - 17:15 De klantenfluisteraar aan het woord (Jan van Setten)
17:15 - 17:30 Korte pauze
17:30 - 18:15 De klantenfluisteraar geeft advies (Jan van Setten)
18:15 - 20:00 Afsluiting, buffet, borrel en netwerken

Jan van Setten zal ons trakteren op een energieke en interactieve lezing met gegarandeerd een aantal eye-openers.  Hij zal ons meenemen in:

Het mysterie ‘klantenbrein’
Zou het niet geweldig zijn om in het hoofd van uw klant te kunnen kijken? Om te zien hoe dat ‘Klantenbrein’ precies werkt? Zodat u eindelijk vat krijgt op het (soms) onvoorspelbare, wispelturige, halsstarrige of zelfs onredelijke gedrag van uw klant?

Klanten denken verwarrend eenvoudig
Inderdaad: dat zou geweldig zijn! Maar ... daar hoeft u helemaal geen neurowetenschapper voor te zijn. Het is allemaal veel gemakkelijker. Klanten denken, oordelen en beslissen namelijk verwarrend eenvoudig. Jan neemt u mee in de denkwereld van dat bijzondere fenomeen: een klant. Uw klant!

Hij geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op uw prangende vragen:
Hoe beslist een klant nou echt?
Waarom komt mijn boodschap (soms) anders over dan ik wil?
Aan welke knoppen moet ik draaien om een klant voor me te winnen?

In hoog tempo komen, op prettig confronterende wijze, inzichten en gereedschap voorbij die je direct kunt toepassen in je eigen praktijk. Hierbij zet hij humor in als "gel voor de ziel".

Na deze “energy boost” sluiten wij de middag af met een luxe broodbuffet aansluitend met een (netwerk)borrel.

Wij willen u graag uitnodigen om op 31 oktober 2016 onze gast te zijn. Voor relaties van Schaap & Van Dijk zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst.

Wij zien uit naar uw komst om er net als vorige keren, een enorm succes van te maken! 

Inschrijven

Het is niet meer mogelijk om uzelf in te schrijven, dit evenement heeft al plaatsgevonden.

Onze tweets